[Download] "Indie games. Podr臋cznik niezale偶nego tw贸rcy gier" by Richard Hill-Whittall # Book PDF Kindle ePub Free
eBook details
- Title: Indie games. Podr臋cznik niezale偶nego tw贸rcy gier
- Author : Richard Hill-Whittall
- Release Date : January 01, 2017
- Genre: Law,Books,Professional & Technical,
- Pages : * pages
- Size : 1164 KB
Description
Marzysz o stworzeniu w艂asnej gry? Chcesz rozpocz膮膰 karier臋 w bran偶y gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podr臋cznika skierowanego do os贸b, kt贸re chc膮 pozna膰 tajniki pracy niezale偶nego studia developerskiego. Poradnik w przyst臋pny spos贸b opisuje wszystkie etapy prowadzenia projekt贸w indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcj臋, marketing, a偶 po procesy wydawnicze i kana艂y dystrybucji. Ksi膮偶ka zawiera przyk艂ady najciekawszych projekt贸w gamingowych oraz wywiady z przedstawicielami niezale偶nych devteam贸w. Do艣wiadczeni tw贸rcy zdradzaj膮 czytelnikom sekrety swoich projekt贸w i udzielaj膮 rad, jak unikn膮膰 typowych b艂臋d贸w poczatkuj膮cego developera.
Polskie gry odnosz膮 sukcesy na ca艂ym 艣wiecie, w kraju coraz wi臋cej uczelni i organizacji zajmuje si臋 edukacj膮 przysz艂ych tw贸rc贸w gier, brakuje natomiast polskiej lektury, kt贸ra pozwoli艂aby na samodzielne zg艂臋bienie tematu. W to miejsce doskonale wpasowuj臋 si臋 niniejszy podr臋cznik developera.
Polskie wydanie uzupe艂niono o dodatkowy materia艂 po艣wi臋cony rodzimym studiom – 11bit studios, tw贸rc贸w bestsellerowej gry This War of Mine oraz Flying Wild Hog, autor贸w gry Shadow Warrior 2.
„Zacz膮膰 tworzy膰 gr臋 jest 艂atwo, ale doprowadzi膰 ten proces do ko艅ca, jest bardzo, bardzo trudno.”- to s艂owa Macieja Mi膮sika, polskiego tw贸rcy gier, producenta, programist臋 i weterana polskiej bran偶y gier komputerowych, kt贸ry przygotowa艂 przedmow臋 do polskiego wydania podr臋cznika. – „Jak gry ko艅czy膰, to temat wielu innych dzie艂, ale niniejsza ksi膮偶ka pozwoli Czytelnikom rozwi膮za膰 wiele z podstawowych problem贸w pocz膮tkuj膮cego tw贸rcy, pozwalaj膮c mu skupi膰 si臋 na tym, co najtrudniejsze – na skutecznej realizacji swojego pomys艂u, zako艅czonej sukcesem w postaci gry, kt贸r膮 b臋d膮 cieszy膰 si臋 gracze” – dodaje.